|
|
Rank: Newbie
Registrerade sig: 8/3/2005 Meddelanden: 45
|
Jag har varit sjuk i snart över en vecka. Har haft ständigt ont i halsen och haft en j££&a hosta. Vet ej vad jag ska göra åt det. Har redan missat en veckas träning och Kita-shiai imorgon. Tar gärna emot bra tips
|
|
Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 11/26/2008 Meddelanden: 192 Område: Bålsta
|
Vila, C-vitamin och besök hus husläkare/distriktcentral är bvad jag skulle ordinera!
|
|
Registrerade sig: 11/20/2008 Meddelanden: 242
|
Antalet huskurer för att bota förkylningar är förmodligen enormt men vill du att det ska fungera så är M.F-BJK:s ordination förmodligen det bästa. Ger det sig inte så går man helt enkelt till doktorn och får nåt som hjälper.
|
|
Registrerade sig: 5/20/2006 Meddelanden: 18
|
tycker du borde uppsöka läkare du kan ju lida av ngn alvarligare infektion i mandlarna eller i lymfköttlarna...lätt botat med en antibiotika kur :)
|
|
Registrerade sig: 11/26/2008 Meddelanden: 192 Område: Bålsta
|
Throw_Me: Ta en titt på vilket datum han skrev posten.... eftersom det inte kommit något svar från Tap_out i tråden sedan Oktober i fjol borde han ha blivit frisk nu. Hursomhelst är tråden överspelad, så dra inte upp den till ytan igen. Gällar även andra gamla trådar!
MVH moderator M.F
|
|
Registrerade sig: 4/23/2005 Meddelanden: 58
|
[Quote:]M.F-BJK - 2006-05-22 10:08 AM eftersom det inte kommit något svar från Tap_out i tråden sedan Oktober i fjol borde han ha blivit frisk nu. Eller så kan vi befara det värsta :x
|
|
|
Guest |