|
|
 Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 10/24/2008 Meddelanden: 314
|
Kom på den sak!
När jag gjort klart ordlistan, (så anders slutar tjata, (skämt)) :p
Så kanske det skulle finnas intresse av en köp och sälj för judo saker, tex gamla dräkter man vuxit ur eller böcker man vill sälja?
Eller säljer man allt till någon annan klubbmedlem i den egna klubben?
Hur gör ni? Skulle det finnas intresse av en sådan funktion?
|
|
Registrerade sig: 11/20/2008 Meddelanden: 242
|
Ja, varför inte. Jag tror att det kan vara en bra idé.
|
|
Registrerade sig: 11/24/2008 Meddelanden: 166 Område: Västerljung
|
Ja varför inte. Då har jag ett till ställe där jag kan förkovra och vältra mig i judokunskap. Frej Hur går det med ordlistan? :p :lol:
MVH/Anders
|
|
|
Ordlistan, jadu... ähemm.. :sleep:
Det är ju juletid, så jag hinner liksom inte riktigt med den just nu!
|
|
Rank: Newbie
Registrerade sig: 9/17/2005 Meddelanden: 15
|
Tycker att det låter som ett strålande förslag... Har själv handlat via http://www.hatashita.com/ <-- superbra service och väldigt tillmötesgående, detta trots att de befinner sig andra sidan atlanten ;))
|
|
|
[Quote:]gursu - 2005-12-22 10:39 AM Tycker att det låter som ett strålande förslag... Har själv handlat via http://www.hatashita.com/ <-- superbra service och väldigt tillmötesgående, detta trots att de befinner sig andra sidan atlanten ;)) Kollade bara snabbt igenom sidan, och det verkar vara en internet shop, där sakerna säljs från företag till privatperson. Min tanke var mer som Blocket, man säljer sina gamla saker man inte behöver, (eller nya) till andra privatpersoner. Men vem vet i framtiden när det är fler medlemmar och besökare kanske man kan lägga upp en internet shop med diverse judosaker till försäljning. Men det är nog en bit in i framtiden! =)
|
|
|
Så jag får ingen ordlista i julklapp *gråter floder* :(
MVH/Anders
|
|
Rank: Newbie
Registrerade sig: 9/17/2005 Meddelanden: 15
|
Hehe jag var lite för snabb med fingrarna över tangentbordet ;)) läste inte riktigt igenom det du ville ha (dvs blocket inspiration). Idén i sig själv är jättebra tycker jag, behöver litteratur kring Judo ;)
|
|
|
[Quote:]Anders - 2005-12-22 11:17 AM
Så jag får ingen ordlista i julklapp *gråter floder* :( Kan glädja dig med att jag kollat upp och börjat med ordlistan. Så det kommer att dyka upp en länk typ så här: <b>Forum | Ordlista | Kalendrar | Fotoalbum | Kontrollpanel </b> Uppe till höger när det är beger sig! =) Så håll ut Anders! :p
|
|
Registrerade sig: 11/20/2008 Meddelanden: 242
|
Skulle det egentligen inte räcka bara med en 'köp och sälj' grupp i forumet åtminstone till en början?
|
|
|
Hmm... Jo det skulle ju faktiskt funka det också... :huh: Tänkte inte på det... =)
|
|
|
O tack du älskade Forums guru. Jag ser fram emot att sluta irra i judoterminoligins mörker.
MVH/Anders
|
|
|
Guest |