Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 2008-11-20(UTC) Meddelanden: 242
|
Då var det dags för nytt år och även dags att häva ur sig en massa dåligt genomtänkta löften att inte hålla.
Så ta och skriv in era judo eller träningsrelaterade nyårslöften här så kan vi alla vara varandras dåliga samvete sen :D
Personligen så lovar jag att få fart på mitt lata arsle efter ett år fyllt av skador, förkylningar, övertid och allmän lathet som har dragit ner min form till nya bottennivåer och träna åtminstone fyra pass i veckan, totalt, inte bara judo. :)
Fyll på nu och gått nytt år på er alla.
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2008-11-24(UTC) Meddelanden: 314
|
Jag lovar att jobba för en egen bättre förståelse inom kampkonst och försöka förmedla min kunskap till mina elever.
Min förhoppning är att hela Judosverige skall vara med och bestämma vår framtid i sann demokratisk anda. Så jag vill bara önska. SJF med alla dess kommiteer och de på kansliet. Forumsdeltagare. Gräsrots ledare som gör stort arbete i småklubbarna och de stora
Ha ett gott nytt år!!
|
|
|
|
|
|
Rank: Newbie
Registrerade sig: 2005-04-23(UTC) Meddelanden: 58
|
Jag skall vara i Göteborg minst två dagar per vecka under vårterminen, så jag lovar att gräva fram och ta med mig judogin och beträda mattan på min "moderklubb" GJK. Med tanke på att jag inte har varit på mattan på ett antal år, så vet jag inte riktigt varför jag vill göra det nu... Nåja, ett nyårslöfte är det i alla fall.
Gott Nytt År!
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2008-10-24(UTC) Meddelanden: 323
|
Jahap... Får väl ta och lova något jag också...
Vågar inte lova något om min träningsjudo, dock lite andra löften.
Lovar att Ordlistan som vi pratat om skall bli klar Lovar att Teknik-delen skall bli klar. Lovar att göra så mycket det är möjligt för att forumet skall bli ännu bättre än det redan är.
Så nu när jag lovat detta och ni andra vet om det så hoppas jag att jag slipper äta upp mina ord... =)
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2005-10-31(UTC) Meddelanden: 443
|
Nyårslöfte? Minst en svensk ungdoms mästare på kommande ungdoms SM.
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2008-11-24(UTC) Meddelanden: 314
|
Jo du Lajos jag tror att de kommer att kora flera än just en Svensk mästare i ungdoms SM. Om dem kommer ifrån din klubb det återstår att se. Glad fortsättning på dig B)
//Micael
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2005-10-31(UTC) Meddelanden: 443
|
Ja. Minst en ska komma (kanske) frán min klubb.
|
|
|
|
|
|
Gå till
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.