logo
Welcome Guest! To enable all features please Logga in or Registrera dig.

Notification

Icon
Error

bisittaren
#1 Postad : den 26 april 2006 11:02:00(UTC)
bisittaren

Rank: Newbie

Registrerade sig: 2005-06-07(UTC)
Meddelanden: 85

Lördag 29 april med tävlingsstart 9.30 går SM i Borlänge. Efter de dåliga publiksiffrorna i Borås kan vi väl hjälpas åt att fylla Maserhallen och göra tävlingarna till en publiksuccé. Det är många som tycker att bevakningen från media är dålig men om inte ens de som utövar sporten åker på tävlingarna kan vi väl inte klaga. Så ta med era barn och ungdomar, lasta bilar och bussar, kom till Borläng och se Sveriges bästa judokas göra upp om medaljerna.

Hur många av de barn och ungdomar som tränar judo har sett en större tävling med seniorer? Vilka är deras förebilder?
Rob
#2 Postad : den 26 april 2006 11:33:00(UTC)
Rob

Rank: Advanced Member

Registrerade sig: 2005-05-19(UTC)
Meddelanden: 122

Finns det något tidsschema eller estimat för när semi- och finaler går?
(står "guldfinaler eftermiddagen" på inbjudan)

Rob
bisittaren
#3 Postad : den 26 april 2006 17:57:00(UTC)
bisittaren

Registrerade sig: 2005-06-07(UTC)
Meddelanden: 85

Vet inget om tider men har hört att det är drygt 100 anmälda, så det borde inte bli allt för sent innan finalerna går.
Lajos
#4 Postad : den 27 april 2006 11:49:00(UTC)
Lajos

Registrerade sig: 2005-10-31(UTC)
Meddelanden: 443

Hej.
Vi från Västerås Judoskola kommer. Ala fall jag. Var ligger hallen? Men jag har lite klagomål angående Judo tävlingar. Åfta stor tävlare vid mattan ,publiken ser ingenting. Judo kan inte bli publikens sport om publiken ser inte på matcherna.
Judo utövare ska vara på sidan att publiken ska se på matcherna. Eller ska tävlare sitta vid mattan i värsta fall. Vi måste bli lite mera disciplinerade på tävlingar.Både tränare och tävlare och ge möjlighet för publiken att de kan i lugn och rå titta på matcherna. Jag hoppas att man löser denna problemet på en bra sätt i Borlänge och jag som vill titta på matcherna ska kunna titta på dem.
rei
#5 Postad : den 29 april 2006 12:22:00(UTC)
rei

Registrerade sig: 2006-04-29(UTC)
Meddelanden: 1

Här sitter hela judosverige och försöker få lite information om SM, så finns det ingenting utom inbjudan + mat på scandic, svagt? Jag trodde att Borlänges hemsida skulle sitta inne med en massa information om deltagare m.m. men, men, icke. Kanske är det därför intresset är så litet.
Sixten
#6 Postad : den 29 april 2006 17:50:00(UTC)
Sixten

Registrerade sig: 2005-11-26(UTC)
Meddelanden: 24

Håller med föregående. Snudd på pinsamt måste jag säga...

Lajos
#7 Postad : den 29 april 2006 23:52:00(UTC)
Lajos

Registrerade sig: 2005-10-31(UTC)
Meddelanden: 443

Jag själv var på tävlingen .Vi hade en familjeutflykt och det var kul. Har valt sidan bakom sekretariatet och på så sätt kunde jag se på matcherna. På andra sidan (läktare framför sekretariatet)var det ganska bra ,fast några tänkte inte på publiken och satt inte utan stog.
Stefan
#8 Postad : den 30 april 2006 01:17:00(UTC)
Stefan

Registrerade sig: 2005-04-14(UTC)
Meddelanden: 14

Att tider och deltager inte kom ut på Borlänges hemsida beror på en miss i komunikationen mellan BJC och frövi. Samt att 2 personer i borlänge har väldigt lika namn vilket ställde till det. Det är ingen ursäkt, men en förklaring varför det inte kom ut.
Användare som läser denna konversation
Guest
Gå till  
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.