Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 2008-11-24(UTC) Meddelanden: 94
|
Det här är ett litet svar till Gurgels/Maccos tidigare inlägg i annan tråd.. Jag har citerat hans inlägg och gör mina svar därefter...
massor?? ni har 4! klubbar i SJF och SHIF har fler vad jag vet i sverige.. det är återigen här osm det blir kajko... (hoppas det blir bättre nu med beslutet man tog förutom om ihopslagning) >>>>TR: Det är inte alltid frågan om hur många klubbar, utan mer hur många judokas som är aktiva i verksamheten. Om SHIF har så många judoklubbar i sin verksamhet ... BRA! Kul!! Jag är dock något tvivlande! Någon ihopslagning mellan SJF och SHIFs kommittéer blir det nog inte, men ett fortsatt samarbete kommer ske! I övrigt vet jag inte vad du menar för beslut. För övrigt ska jag förtydliga att mitt uppdrag som Sport Advisor var inom Special Olympics och inte inom SJF. Special Olypics Sweden ligger under SHIF, så hur ska du ställa dig nu då?
Sedan har vi nog bara en handfull med tävlanden som tävlar på hög internationell nivå, inte ens det, så vart har vi massor? >>>>TR: Vem har pratat om verksamhet på hög internationell nivå??? Det viktiga är att vi får igång en internationell verksamhet med utbildning, läger och tävlingar.
anledningen till att vi i svierge har ifrott för funktionhindrade är för att vi står i hög status i samhället på den sidan. andra länder vet itne ens vad funktionhinder är ännu mindre vad idrott är... >>>>>TR: Vad grundar du detta på? Varför skulle inte andra länder veta vad idrott är??? Nu är du ute o cyklar!!
men men denna diskussionen är väldigt urtjatad..
jag rä mer intresserad av vad som händer i din egen klubb just nu................ >>>>>>TR: Då tycker jag att du ska bli medlem igen!
Nä, du Macco... Om du har så mycket idéer om hur saker ska göras så tycker jag att du kontaktar SJF och talar om att du gör detta så mycket bättre, så kliver jag gärna åt sidan! Om du inte tar tag i detta så tycker jag nog att du ska börja fundera lite på vad du egentligen vill med dina inlagg här... Det är många här i SJF HK-verksamhet som jobbar hårt. Och du bara gnäller och kastar sk*t på deras arbete. Om det är mig personligen som du retar dig på, så säg det och dra inte in alla andras arbete i smutsen. Det är faktiskt inte jag ensam som gör allt inom HK-judon i Sverige utan det är ett samarbete klubbarna emellan!
|
|
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 2005-12-14(UTC) Meddelanden: 188
|
som sagt diskussionen är uttjatad och det enda jag får är standardsvar, så nej jag drar mig inte in i din nya tråd
|
|
|
|
|
|
Rank: Newbie
Registrerade sig: 2008-01-28(UTC) Meddelanden: 1
|
TILLÄGG:Ett fruktansvärt bra samarbete!
En sak till Tomas. Det e ett ganska bra kvitto(uppdraget) på att du jobbar på ett korrekt och bra sätt..
/Robert
|
|
|
|
|
|
Gå till
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.