Välkommen gäst Sök | Aktiva konversationer | Medlemmar | Logga in | Registrera dig

En amatör judofilm från Budapest [Options]
Lajos
Postad: Friday, August 17, 2007 4:29:00 PM
Rank: Newbie

Registrerade sig: 10/31/2005
Meddelanden: 443
Har hittat en amatörfilm från Budapest på Judoinfo.hu forumet.En föräldrar har gjort det. De texterna har mest fascinerat mig samt självklart tekniker . Man börjar med bilder text efter följer några tekniker. Jag ska i framtiden översätta alla de texter som förekommer före en serie av bilder eller kaster.

http://judo.acs.hu/warriorspirit.wmv

Hoppas filmen går att se.

Samt skulle samtidigt inskriva att biljätten SEAT i Ungern har delat ut 60 bilar för användning helt gratis till de sportister som reser till Peking bland annat fick två Judo utövare bilar . Braun Akos VM och EM mästare och Hadfi Daniel EM mästare . Allla de 60 sportister kan använda bilar helt gratis till år 2008 och efter olympiaden i Peking kan de alla köpa bilar för en jätte bra pris. Skulle våga säga nästan gratis.
Jätte stort sak från SEAT . Få vi se samma sak här hemma i Sverige av någon biljätt?
Infon har jag hämtat från Judoinfo.hu

Filmen avslutas med texten :

Smärtan försvinner men judon stannar får evig. Den största vinsten är att kan kunna vinna över dig själv.
Användare som läser denna konversation
Guest

Gå till
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

[Main Forum RSS] : RSS

SoClean Theme Created by Jaben Cargman (Tiny Gecko)