logo
Welcome Guest! To enable all features please Logga in or Registrera dig.

Notification

Icon
Error

Odin
#1 Postad : den 30 september 2007 01:51:00(UTC)
Odin

Rank: Member

Registrerade sig: 2006-10-21(UTC)
Meddelanden: 16

Tack för en bra tävling. Som vanligt flyter på det bra i Gribby, med barnvänliga och pedagogiska domare.
Kul att få se en demo på den nya mjukvaran Shiai 2008 (ser mycket lovande ut).
Odin //Upplands Väsby
Rob
#2 Postad : den 30 september 2007 14:20:00(UTC)
Rob

Rank: Advanced Member

Registrerade sig: 2005-05-19(UTC)
Meddelanden: 122

Jo, barnen hade kul! Bra start på hösten.

Men hur blev det med den annonserade Livesändningen Håkan? Hittade ingen länk.

Var hittar man matchresultaten?

/R
Lajos
#3 Postad : den 30 september 2007 17:41:00(UTC)
Lajos

Rank: Newbie

Registrerade sig: 2005-10-31(UTC)
Meddelanden: 443

Hej. Innan jag skaffar en bild om vad ar barnvänlig tävling och barnvänlig domare så ska jag fråga dig vad tycker du om exempel IK Södras Stockholm Cup tävlingar . är de barnvänliga? Det är tävlingen som vi brukar besöka.DEt ar bara en exempel fråga. Eller om man jamför Sundsvall IK Södras och Gribbys tävling vilken är mest barnvänlig och vilken är minst.? Och varför ena är vänlig och den andra ar inte vänlig?
Det här hela med barn vänlig tävling barnvänlig domare.?! Kan det betyda att det finns andra tavlingar i Sverige som ar inte barn vänliga och på de tavlingar finns domare som ar inte barnvänliga? Jag ar lite nyfiken och kanske dålig informerat om allt-

Edited by user den 30 september 2007 20:21:00(UTC)  | Reason: Not specified

Rob
#4 Postad : den 30 september 2007 23:24:00(UTC)
Rob

Rank: Advanced Member

Registrerade sig: 2005-05-19(UTC)
Meddelanden: 122

Japp, nu hittade jag resultaten på arrangörens hemsida.
Vad bra!
/R
hakhed
#5 Postad : den 1 oktober 2007 10:36:00(UTC)
hakhed

Registrerade sig: 2005-04-16(UTC)
Meddelanden: 86

Tack för de värmande och vänliga omdömen som vi har fått från de deltagande klubbarna.
Vi visade SHIAI 2008 vid en sidostation i Sporthallen. Det spontana omdömet från de ledare och domare - som var där - är mycket positiva. Erfarenheten av sändningarna till Internet är att det måste vara större bandbredd innan vi lägger ut matcherna "live" Vi skall inte göra samma misstag som andra har gjort och bara lägga ut en liten pyttebild i mitten av skärmen. Så skedde t ex vid EM i Judo, vilket gjorde att man blev besviken. Jag hade bänkat mig för en kul eftermiddag, men fick sitta väldigt nära min TV för att se matcherna - trots att jag har 32 tum.... :D

PS Vi sände Daniel Lascau:s träning i tisdags till vår hemsida - från Stockholms Judoklubbs Dojo - när vi deltog med vår elitgrupp DS
Lajos
#6 Postad : den 4 oktober 2007 00:37:00(UTC)
Lajos

Hejj Gribby Judo klubb.
Ida Nilsson har tavlat och har vunnit silver för Vasteras Judoskola och inte för VJK som star pa eran hemsida. Hoppas ni andrar det. Tack i förhand

MVH :Lajos

Edited by user den 4 oktober 2007 00:41:00(UTC)  | Reason: Not specified

hakhed
#7 Postad : den 4 oktober 2007 11:32:00(UTC)
hakhed

Registrerade sig: 2005-04-16(UTC)
Meddelanden: 86

Det skulle underlätta för oss om du eller någon annan i Västerås Judoskola samordnade anmälningarna och betalningarna enligt vår inbjudan. Då slipper vi allt strul som nu blev fallet runt era tävlande. Vi utgick i det administrativa arbetet från att informationen som vi fick från era föräldrar var rätt. Det vore dessutom tacksamt om du kontaktar Gribby Judo i sådana här frågor och inte försöker skicka meddelanden till min förening genom detta Forum.

I fortsättningen accepterar vi inte anmälningar och mail från enskilda pappor / mammor ! Anmälan skall ske av respektive klubb med hjälp av vårt excelblad - enligt inbjudan.

Edited by user den 4 oktober 2007 11:39:00(UTC)  | Reason: Not specified

Lajos
#8 Postad : den 20 oktober 2007 22:50:00(UTC)
Lajos

Jag förstår dig fullständig.Vi har nu en tävlingsansvarig i klubben och vi hoppas att det ska gå i alla framtida tävlingar bättre med anmälningar.

Edited by user den 21 oktober 2007 12:42:00(UTC)  | Reason: Not specified

Användare som läser denna konversation
Guest
Gå till  
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.