Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 5/19/2005 Meddelanden: 122
|
|
Rank: Newbie
Registrerade sig: 6/7/2005 Meddelanden: 85
|
Skönt med en bild på Brian Bengtsson, 18 år, till en veterantävling =)
|
Rank: Newbie
Registrerade sig: 10/31/2005 Meddelanden: 443
|
Allt som allt var en jätte bra tävling .Både på lag SM sidan och på ungdoms sidan samt veteran SM. Jag har själv deltagit och har hamnat med min 85 kg vikt i en klass där jag hade duktiga motståndare mellan 100-120 kg. Jag var nöjd med min insats om jag har framför mig hur mycket tid kan jag lägga när till min ägen träning(ingenting) Det var kul att tävla fast plöttslig börjar man förstå att tävlingsrutiner ska man ägna sig vilka jag har tappat på grund av få tävling.Så det var rolig att tävla och att hamna i ett bra gäng men jag själv ska hålla mig i framtiden på veteran läger och att bli tränare som är jag duktigare en tävlare just nu.Sedan få vi se om några tränare kommer till oss för att jag själv ska kunna träna mera. Man ska träna för att kunna tävla sedan ska man tävla mycket för att bli en bra tävlare. Och det har jag inte tid med just nu. Men det var jätte kul att ha så bra motståndare som är Ulf Ekberg från Lugi och tror jag Samo hette han från Stockholms judoklubb som hans vinst avgjordes på domarbeslut efter golden score. Annars det gick bra för oss.En ungdoms silver i -55 kg för Västerås Judoskola.
|