|
|
 Rank: Member
Registrerade sig: 11/25/2008 Meddelanden: 28 Område: Linköping
|
På http://www.linkopingjudo.org/pages/lankar.shtml finns en länk-sida till kartor så att man kan hitta till samtliga svenska judoklubbar. Ambitionen är även att hålla en uppdaterad lista med sporthallar som nyttjas för läger eller tävlingar. Det går även att tanka ned dessa koordinater till Garmin-navigatörer. m v h Henrik
|
|
 Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 10/24/2008 Meddelanden: 314
|
Snyggt.
Väldigt användbart, tack för tipset!
|
|
Registrerade sig: 11/23/2008 Meddelanden: 72
|
Mycket bra jobbat! Jag såg att min klubb saknade telnr i tabellen. Vår dojotelefon 08-186900 går bra att skriva men det är förstås inte alltid vi är på plats där. /Anders Dovervik, Stockholms Judoklubb
|
|
 Rank: Newbie
Registrerade sig: 11/24/2008 Meddelanden: 4 Område: Stockholm
|
Anders, du kanske ska påpeka detta för webmastern i Linköpings Judo också?
Staffan T Stockholms Judoklubb
|
|
|
[Ado wrote:]Jag såg att min klubb saknade telnr i tabellen. Vår dojotelefon 08-186900 går bra att skriva men det är förstås inte alltid vi är på plats där. Tack för tipset, det numret är nu med i tabellen. Jag har konsekvent försökt få med tel-nr till dojon snarare än till någon kontaktperson i tabellen. Dels känns det mera logiskt att ha telefonnumret till den lokal som pekas ut på kartorna, dels tror jag att telefonnumren till klubbarna inte behöver uppdateras lika ofta som nummer till kontaktpersoner. m v h Henrik
|
|
|
Henrik: Lite tråkigt att det saknas länk till forumet på sidan tycket jag...
|
|
|
[Frej wrote:]Henrik: Lite tråkigt att det saknas länk till forumet på sidan tycket jag... Det kommer att ordnas nästa gång jag uppdaterar html-koden vilket sannolikt blir i helgen. Som jag skrev i ett mail till dig så var det lite illa taimat med vår länk-sida. Så sent som den 15/11 städades överflödiga länkar bort från sidan. Detta var då hårdkodade länkar till ett fåtal klubbar som stod oss nära, dessa behövdes inte längre efter att den databas-baserade listan med klubbar blivit komplett. I samma veva städades forum-länken bort som jag då gett upp hoppet om efter att forumet varit borta i några månader. Jag vet dock inte om du såg mitt mail som var ett svar på ditt tips om att forumet kommit igång igen, jag fick en studs på det. m v h Henrik
|
|
|
[Henrik wrote:][Frej wrote:]Henrik: Lite tråkigt att det saknas länk till forumet på sidan tycket jag... Det kommer att ordnas nästa gång jag uppdaterar html-koden vilket sannolikt blir i helgen. Som jag skrev i ett mail till dig så var det lite illa taimat med vår länk-sida. Så sent som den 15/11 städades överflödiga länkar bort från sidan. Detta var då hårdkodade länkar till ett fåtal klubbar som stod oss nära, dessa behövdes inte längre efter att den databas-baserade listan med klubbar blivit komplett. I samma veva städades forum-länken bort som jag då gett upp hoppet om efter att forumet varit borta i några månader. Jag vet dock inte om du såg mitt mail som var ett svar på ditt tips om att forumet kommit igång igen, jag fick en studs på det. m v h Henrik Min judoforum mail adress har varit knasig väldigt länge, får inga mail alls där. Så det mailet har jag missat! Trevligt att det kommer en länk nästa gång du uppdaterar länksidan, det tackar jag för!
|
|
|
[Frej wrote:]Min judoforum mail adress har varit knasig väldigt länge, får inga mail alls där. Skulle det vara till någon hjälp om du fick se vad som stod i studsen från s5.loopia.se? I princip tycker jag att det verkar som om problemet beror på att email till din judoforum-adress skickas vidare till en adress på wpg.se och att mailkontot på wpg.se inte längre existerar. Lösningen är i så fall sannolikt att peka om judoforum-adressen till någon av dina idag existerande emailadresser. [Frej wrote:]Trevligt att det kommer en länk nästa gång du uppdaterar länksidan, det tackar jag för! Nu är länken tillbaka igen. m v h Henrik
|
|
|
Guest |