|
|
Rank: Newbie
Registrerade sig: 3/8/2009 Meddelanden: 5 Område: Linköping
|
Hej, fullkomligt ny på forumet och även tämligen nyanländ Jūdō-välden i stort. Jag tyckte det vore kul att läsa om de diskussioner som förs i Jūdō-sverige men forumet verkar inte vilja samarbeta något vidare. På fösta indexsidan för forumet står hur många trådar och inlägg varje forumdel innehåller men då jag går in i forumdelarna är verkar de flesta vara helt tomma även fast det uppenbarligen skall finnas en massa trådar. Ingen av de som listar trådar ö.h.t. listar så många som det skall finnas enligt index-sidan och oftast är det bara en eller två trådar som syns. Vad kan det här tänkas bero på? Beteendet var likadant både innan jag skapade ett konto och efter jag skapade ett och loggade in.
|
|
 Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 11/24/2008 Meddelanden: 169 Område: Västerljung
|
Hej! Du måste ställa in att du vill se "alla" konversationer. Min var inställd på "den senaste månaden". När du går in på en disskusion så finns det en ruta längst ner där du kan göra den inställningen. Hoppas det hjälper.
MVH/Anders
|
|
Rank: Newbie
Registrerade sig: 3/8/2009 Meddelanden: 5 Område: Linköping
|
Oj! det var den underligaste standardinställning jag någonsin stött på i ett forum. Nog för att det är praktiskt att kunna filtrera men med tanke på den ändå ganska magra mängden trådar så kanske "Visa alla" är en bättre standardinställning? Vad tror Admin?
|
|
Registrerade sig: 10/24/2008 Meddelanden: 319
|
Jag har inte änns tänkt på det, men det är fixat nu! Tack för tipset!
Kan tänka mig att det är en bra inställning på större forum. =)
|
|
Registrerade sig: 11/24/2008 Meddelanden: 169 Område: Västerljung
|
[Tenrou wrote:]Oj! det var den underligaste standardinställning jag någonsin stött på i ett forum. Nog för att det är praktiskt att kunna filtrera men med tanke på den ändå ganska magra mängden trådar så kanske "Visa alla" är en bättre standardinställning? Vad tror Admin? Magra mängden? Vi måste skriva mer mer mer mer mer MER MER MER MER
MVH/Anders
|
|
Registrerade sig: 10/24/2008 Meddelanden: 319
|
Vadå magert? Det är ju kvalitet på inläggen i detta forum! =)
|
|
|
Guest |