|
|
 Rank: Member
Registrerade sig: 11/25/2008 Meddelanden: 28 Område: Linköping
|
I år har Linköping nöjet att i påskhelgen arrangera ett läger med Philippe Jacomin, mera information om tider och kostnad finns på: http://linkopingjudo.org/index.php?option=com_content&view=article&id=174:judophilippe&catid=1:nyheter Ytterligare information som kan vara bra att känna till är att antalet platser är begränsat till max 30 deltagare. Tidigare år har läger med Philippe arrangerats av Stockholms Jiujitsuklubb i samarbete med Stockholms Judoklubb. I år är det jiujitsusektionen av Linköping Judo som är arrangörer. Philippe visar klassisk Kodokan Judo, deltagare kommer dock både från judo och jiujitsuklubbar så man bör vara medveten om att träningskamraten med svart bälte kanske inte är så van vid judo som man först skulle kunna tro. m v h Henrik
|
|
 Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 11/23/2008 Meddelanden: 41 Område: Tyresö/Stockholm
|
Jag längtar redan till Påsken! Både Kenth och jag är anmälda! Vi ses på mattan Henrik!
Mot oändligheten och vidare.....
|
|
|
Kul att Kenth och Du kommer på Philippe-lägret igen!
Det har tyvärr blivit en förändring i Ryan Air-flyget som Philippe flyger med. Hemresan kommer ske tidigare än planerat vilket innebär att det inte blir något träningspass på måndagsmorgonen som vi ursprungligen tänkt. Vi hoppas kunna kompensera för detta genom någon extra träningstimme på söndagen i stället.
m v h Henrik
|
|
 Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 11/23/2008 Meddelanden: 41 Område: Tyresö/Stockholm
|
Tack för ett toppenläger i Linköping, Philippe och hans vänner är verkligen något extra att träna för!
Mot oändligheten och vidare.....
|
|
|
Tack för besöket till er och alla andra deltagare! Om jag trodde att fransmännen läste och förstod detta forum skulle jag även vilja tacka dem för deras fantastiska träningspass, men i stället får jag nöja mig med att här tacka Lasse och Olof som höll i trådarna för lägret.
m v h Henrik
|
|
|
Guest |