|
|
Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 11/24/2008 Meddelanden: 94 Område: Stockholm
|
I Malmö och Gävle finns Kata-Akademin... men inte i Stockholm.... (Än så länge...) För er som vill träna lite kata så finns nu möjligheten att träna kata i Farstahallen en fredag i månaden under våren. Det blir fredagen 16/2, 16/3, 13/4 och 4/5 mellan 19.00 och 20.30. Även om du inte har någon kata-kompis så är du välkommen hit och få en. :-) Vi har inga bälteskrav så även om du är en glad motionär som vill ha en ytterligare dimension på judon så är du välkommen. Ni kan anmäla ert intresse till mig tomas.r@iksodra.com så jag vet hur många som är intresserade. Om det ni skulle bli många som tycker detta verkar roligt så flyttar vi ev träningen till Skarpnäcks-dojon.
|
|
|
Som uppdatering.. Stockholms Judoförbund kör kata-träning i IK Södras dojo i Skarpnäck varje fredag mellan 19.00 och 20.30 Vi kommer dessutom att lägga lite kataträning hos olika intresserade klubbar runt om i Stockholm.. Mer info kommer... Dessutom Advents-kataläger på Åland.... Om ni tar er dit själva så går det säkert att klämma in er oxå... Pris har vi inte diskuterat (Vi har inte diskuterat andras möjlighet att ansluta heller) Men det går nog att ordna... :-) Kontakta Judosnubben (eller mig) för mer info!
|
|
Rank: Member
Registrerade sig: 10/20/2006 Meddelanden: 16 Område: Upplands Väsby
|
Hej, Verkar inte vara så måga aktiva på detta forum, men värt att prova att ställa en fråga. Finns det fortfarande någon öppen kataträning i Stockholm som man kan delta i? Jag har som mål att ta 1 dan i december, men vi har tyvärr inga så mycket kata kompetens i vår klubb (det var länge sen våra svartbälten graderade sig).
|
|
Registrerade sig: 10/24/2008 Meddelanden: 319
|
[Odin wrote:]Hej, Verkar inte vara så måga aktiva på detta forum, men värt att prova att ställa en fråga. Finns det fortfarande någon öppen kataträning i Stockholm som man kan delta i? Jag har som mål att ta 1 dan i december, men vi har tyvärr inga så mycket kata kompetens i vår klubb (det var länge sen våra svartbälten graderade sig).
Kan tyvärr inte hjälpa dig med kataträningsmöjligheter, vill bara önska lycka till med 1 Dan. =)
|
|
|
Hej Odin! Självklart har vi öppen Kata-träning i Stockholms Judoförbunds regi. Varje fredag 19.00-20.30 (21.00) Just är det många som tränar inför december så du blir inte ensam. Bäst är det att du har med dig egen Uke! Du kan maila mig för mer info...
|
|
Rank: Member
Registrerade sig: 10/20/2006 Meddelanden: 16 Område: Upplands Väsby
|
Kul att höra, Fortfarande Skarpnäcks-dojo?
|
|
|
Jupp! Stämmer precis!!! Välkommen!
|
|
|
Guest |