Välkommen gäst Sök | Aktiva konversationer | Medlemmar | Logga in | Registrera dig

kata-träning i Stockholm [Options]
tomas.r
Postad: Friday, February 09, 2007 12:36:00 PM
Rank: Advanced Member

Registrerade sig: 11/24/2008
Meddelanden: 94
Område: Stockholm
I Malmö och Gävle finns Kata-Akademin... men inte i Stockholm.... (Än så länge...)
För er som vill träna lite kata så finns nu möjligheten att träna kata i Farstahallen en fredag i månaden under våren.
Det blir fredagen 16/2, 16/3, 13/4 och 4/5 mellan 19.00 och 20.30. Även om du inte har någon kata-kompis så är du välkommen hit och få en. :-)
Vi har inga bälteskrav så även om du är en glad motionär som vill ha en ytterligare dimension på judon så är du välkommen.
Ni kan anmäla ert intresse till mig tomas.r@iksodra.com så jag vet hur många som är intresserade.
Om det ni skulle bli många som tycker detta verkar roligt så flyttar vi ev träningen till Skarpnäcks-dojon.
tomas.r
Postad: Thursday, November 27, 2008 12:28:13 PM

Som uppdatering.. Stockholms Judoförbund kör kata-träning i IK Södras dojo i Skarpnäck varje fredag mellan 19.00 och 20.30 Vi kommer dessutom att lägga lite kataträning hos olika intresserade klubbar runt om i Stockholm.. Mer info kommer...
Dessutom Advents-kataläger på Åland.... Om ni tar er dit själva så går det säkert att klämma in er oxå... Pris har vi inte diskuterat (Vi har inte diskuterat andras möjlighet att ansluta heller) Men det går nog att ordna... :-) Kontakta Judosnubben (eller mig) för mer info!
Odin
Postad: Tuesday, October 11, 2011 4:07:50 PM
Rank: Member

Registrerade sig: 10/20/2006
Meddelanden: 16
Område: Upplands Väsby
Hej,
Verkar inte vara så måga aktiva på detta forum, men värt att prova att ställa en fråga.
Finns det fortfarande någon öppen kataträning i Stockholm som man kan delta i?
Jag har som mål att ta 1 dan i december, men vi har tyvärr inga så mycket kata kompetens i vår klubb (det var länge sen våra svartbälten graderade sig).
Frej
Postad: Sunday, October 16, 2011 1:09:07 PM

Registrerade sig: 10/24/2008
Meddelanden: 319
[Odin wrote:]
Hej,
Verkar inte vara så måga aktiva på detta forum, men värt att prova att ställa en fråga.
Finns det fortfarande någon öppen kataträning i Stockholm som man kan delta i?
Jag har som mål att ta 1 dan i december, men vi har tyvärr inga så mycket kata kompetens i vår klubb (det var länge sen våra svartbälten graderade sig).

Kan tyvärr inte hjälpa dig med kataträningsmöjligheter, vill bara önska lycka till med 1 Dan. =)
tomas.r
Postad: Tuesday, October 18, 2011 12:53:05 PM

Hej Odin! Självklart har vi öppen Kata-träning i Stockholms Judoförbunds regi. Varje fredag 19.00-20.30 (21.00)
Just är det många som tränar inför december så du blir inte ensam. Bäst är det att du har med dig egen Uke!
Du kan maila mig för mer info...
Odin
Postad: Wednesday, October 19, 2011 3:48:24 PM
Rank: Member

Registrerade sig: 10/20/2006
Meddelanden: 16
Område: Upplands Väsby
Kul att höra, Fortfarande Skarpnäcks-dojo?
tomas.r
Postad: Thursday, October 20, 2011 6:38:05 AM

Jupp! Stämmer precis!!!
Välkommen!
Användare som läser denna konversation
Guest

Gå till
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

[Main Forum RSS] : RSS

SoClean Theme Created by Jaben Cargman (Tiny Gecko)