Judoforum
»
Allmänt
»
Judoforum.se
»
Bilder från Judoinfo.com!
Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 2008-10-24(UTC) Meddelanden: 323
|
Jag har varit i kontakt med Neil Ohlenkamp, skaparen av judoinfo.com och judoforum.com, och försökt fått till så vi kan ha alla teknikbilder direkt här på forumet.
Så om allt går som det ska kommer vi ha möjlighet att ha bilderna direkt här på forumet med snabb länkar utskrivna så man enkelt kan bifoga dessa bilder i sina inlägg som handlar om de specifika tekniker man diskuterar.
Verkar detta vettigt eller är det bara massa onödigt jobb?
|
|
|
|
|
|
Rank: Newbie
Registrerade sig: 2005-04-09(UTC) Meddelanden: 130
|
låter som en bra ide om det blir lättskött. Blir en del jobb för dig så valet är ditt....
Mattias R
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2008-11-26(UTC) Meddelanden: 192
|
Tycker det låter alldeles utmärkt! Men jag tycker också du ska ta kontakt med folk här i Sverige som gjort liknande bildserier. t.ex Linköpings Judoklubb och Josef Macias. Ska själv höra mig för angående de bilder vi har tagit i vår klubb till våra graderingsbestämmelser!
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2005-04-07(UTC) Meddelanden: 37
|
Neil Ohlenkamp är väldigt givmild när det gäller sådant. Jag fick tillåtelse att använda det till ett graderingskompendium där jag klistrade in bilderna...Om jag inte minns fel var hans enda krav att jag inte tog betalt för detta kompendium :-)
Skulle någon vara intresserad så kan ni maila mig så mailar jag ett ex.
Mvh, Tommy
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2008-11-24(UTC) Meddelanden: 314
|
Vi har de flesta kast som videos på vår hemsida. www.suginoharyu.com video nage waza
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2005-04-11(UTC) Meddelanden: 34
|
Quote:M.F-BJK - 2005-10-13 12:07 PM
Tycker det låter alldeles utmärkt! Men jag tycker också du ska ta kontakt med folk här i Sverige som gjort liknande bildserier. t.ex Linköpings Judoklubb Det går bra att använda våra (Linköpings judoklubbs) grejer så länge det klart och tydligt framgår var de kommer ifrån. Eller länka till: http://www.linkopingjudo...radering/gradering.shtml
|
|
|
|
|
|
Judoforum
»
Allmänt
»
Judoforum.se
»
Bilder från Judoinfo.com!
Gå till
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.