Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 2008-11-20(UTC) Meddelanden: 242
|
Då var Kita shiai förbi och för min del blev det fiasko. Jag hade väl inga stora förhoppningar för den här tävlingen för min form är verkligen inte bra just nu men jag trodde nog att det skulle gå bättre än det gick. Problemet var att jag blev ensam i klassen -100 och blev då uppflyttad i +100 där jag mötte en klubbkamrat på 110 kilo i första matchen och en annan motståndare på 154!!! kilo i andra matchen. Det är alltså en skillnad på 60 kilo så jag kan ju säga att jag inte hade så stor chans. Till råga på allt så slutade den andra matchen med att jag blev svept och fick min motståndare över mig och min arm klämd mellan oss. Jag kände hur det knäppte till i armen och började göra ont så jag klappade och gick sen till sjukvårdaren som lindade min då ganska stela handled. Smärtan tilltog efterhand och det slutade med en tripp till akuten där man konstaterade att jag hade brutit armen ca 5 centimeter från handleden.
Så med andra ord, en ganska dålig dag, 2 förluster och en gipsad arm.
|
|
|
|
|
|
Rank: Newbie
Registrerade sig: 2005-08-03(UTC) Meddelanden: 45
|
Du kunde tävla iallafall. Själv var jag sjuk. Hur är det med armen nu?
|
|
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 2008-11-20(UTC) Meddelanden: 242
|
Tja, så länge jag kommer ihåg att hålla armen helt stilla går det bra men jag glömmer hela tiden bort mig och då gör det tämligen ont.
|
|
|
|
|
|
Gå till
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.