|
|
Rank: Newbie
Registrerade sig: 11/4/2005 Meddelanden: 3
|
Det är kata-em just nu i London, om någon får in något resultat eller någon bra länk man kan kolla in resultatet på skulle jag bli glad.
Jesper
|
|
Registrerade sig: 4/23/2005 Meddelanden: 58
|
Hittar bara inbjudan på brittiska judoförbundets hemsida. Ingen pressrelease, länk till organisationens site eller resultat. Detta är tydligen ingen större grej i britternas agenda.
Eftersom jag har hört att vi skall ha ett kata-landslag, så antar jag att det kommer att rapporteras på SJFs hemsida så småningom. Hade varit intressant att veta vilka som blev uttagna till kata EM. Träffande Carlos W. ett tag sen, och han nämnde att han hade vissa funderingar på att delta.
|
|
Registrerade sig: 4/7/2005 Meddelanden: 37
|
Hej!
Liten kort artikel om det kommer läggas ut på förbuntets hemsida så fort vi hunnit klart den :-)
Landslaget i kata vid det här tillfället var de som var intresserade att åka, och var tyvärr inte allt för många, men vi hade deltagare i nage no kata, ju no kata och kime no kata...Hur som helst måste jag säga att man fick se blandad variation på nivån, där framför allt Italien var VÄLDIGT bra (de kommer före japanarna på World Masters i de flesta fall)...Sverige hamnade i mitten i resultaten kan man väl säga...Något som var kul är att självaste Daigo var prisutdelare...
Hur som helst så ska en lite kort artikel komma ut i dagarna...
Mvh, Tommy
|
|
Registrerade sig: 11/4/2005 Meddelanden: 3
|
Okej, tackar för svaren (och resultatet)... jag har sökt lite var stans men kunde inte hitta något resultat. Väntar tålmodigt på rapporten... Lite nyfiken på fler kata-tävlingar, och dessa italienare... ska bli skoj att se fortsättningen på det här.
|
|
Registrerade sig: 11/4/2005 Meddelanden: 2
|
Även jag nyfiken Bra att det kommer ut på nätet snart:) Väntar med spänning
|
|
|
Guest |