Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 2008-11-20(UTC) Meddelanden: 242
|
Hejsan, Bra initiativ med ett Judoforum tycker jag. Hoppas bara att du lyckas göra lite reklam så du får hit lite folk. Hur som helst så känns det som att jag saknar en "allmänt" grupp under allmänt sektionen för allt som inte täcks av dom andra grupperna. Edited by user den 6 april 2005 23:57:00(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2008-10-24(UTC) Meddelanden: 323
|
Det är tänkte att "Öppen Dojo" skall innefatta allt som inte passar någon annanstans
Kul att du registrerat dig. Har sökt till förbannelsen på internet efter ett seriöst snyggt judoforum (svenskt) men har inte hittat något. Så jag gjorde mitt eget.
Har "släppt" det idag. Så nu skriver jag länkar lite överallt. =) Så förhoppningsvis så kommer det väl rulla in lite fler medlemmar med tiden. Är bara lite trökstartat.
|
|
|
|
|
|
|
Hmm, kan inte se något "öppen dojo", eller är det något du inte har hunnit lägga upp än?
Jag har också vid ett par tillfällen letat efter bra svenska judoforum utan framgång men jag är för lat för att göra nåt åt det själv ;)
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2008-10-24(UTC) Meddelanden: 323
|
Ok nu förstår jag. Förlåt. Blir förblindad. Vanliga anvädare kan inte se det. Enbart admins. Ändrar omedelbart. Nu är det fixat. Nu ska du kunna se "Öppen dojo" i kategorin Allmänt. Edited by user den 7 april 2005 00:21:00(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
|
|
|
Japp, nu dök det upp några nya. Jag tycker forumet ser bra ut. Bara att fylla allt med seriösa diskussioner då :)
|
|
|
|
|
|
Gå till
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.