Judoforum
»
Tävling
»
Kommande tävlingar
»
Landslagstävling:Japan,Ungern,Tyskland
Rank: Newbie
Registrerade sig: 2005-10-31(UTC) Meddelanden: 443
|
Läser nu följande. Vi ser emot en hystorisk match år 2007 i Budapest. Andras Ozsvar ordförande av Obudai judoklubb (gamla Buda) själv olympisk bronsmedaljör arbetar med följande projekt. Enligt honom ska mötas Japanska Ungerska och Tyska landslaget den 3-e november år 2007. Enligt Ozsvar -s planer blir inbjuden till tävlingen Japanska kejsaren Akihito.( Det blir kanske lite svårt att genomföra?) Till ceremoni kommer till Ungern barnbarn av Szaszaki Kicsiszaburo, den legendariske Judoutövaren på grund av att år 1907 hade översatts till första utländska språk hans farfars judobok och det var just på Ungerska. Så vi ser framot en bra judo i Budapest och jag tänkte informera i tid alla på forumet ,att om allt ska genomföras vilket tväkar ingen i Budapest då är det bara bästella flyg och resa och se bra matcher. På högskoletävlingen hade ungerska landslaget överraskat och vunnit mot Japanska landslaget (tror för två år sedan) och Tyskarna är inte så dåligt lag. Tvärtom. Så jag ringer upp Obudai Judoklubb och om allt stämmer som stor på judoinfo.hu då beställer jag redan nu flygbiljett till Budapest. :D Edited by user den 14 november 2006 23:46:00(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
|
|
Judoforum
»
Tävling
»
Kommande tävlingar
»
Landslagstävling:Japan,Ungern,Tyskland
Gå till
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.