Välkommen gäst Sök | Aktiva konversationer | Medlemmar | Logga in | Registrera dig

Judo för funktionshindrade [Options]
tomas.r
Postad: Thursday, March 09, 2006 11:26:00 PM
Rank: Advanced Member

Registrerade sig: 11/24/2008
Meddelanden: 94
Område: Stockholm
Finns det något intresse för en egen liten flik ang 'Judo för funktionshindrade'? Är det någon (annan än Macco/Gurgelblaster) som skulle vara så pass nyfiken och vilja veta mer om 'handikappjudo' att vi ska be web-mastern on ett eget ämne under någon rubrik?? Macco kan jag ev diskutera med i andra trådar.
Jag kan ju nämna att i helgen är det Special Olympics National Game Sweden. I april är det tävling i Holland och i maj åker ett stort gäng ner till Italien för att tävla.
bisittaren
Postad: Friday, March 10, 2006 9:24:00 AM
Rank: Newbie

Registrerade sig: 6/7/2005
Meddelanden: 85
För min del tycker jag att det borde ligga under nuvarande rubriker. Tycker att tävling är tävling osv oavsett om man är funktionhindrad eller inte. Enligt mitt synsätt bör funktionhindrade vara så integrerade som möjligt, även i debatten. Men jag tycker att vore jättekul om det skrivs mer under de befintliga ämnena.
Kronos
Postad: Friday, March 10, 2006 8:29:00 PM
Rank: Advanced Member

Registrerade sig: 11/20/2008
Meddelanden: 242
Håller med. Judo är judo och det finns gott om plats i dom existerande ämnesgrupperna. Dock tycker jag att dom som vill diskutera funktionshinder och dylikt gör det i egna trådar i stället för att göra det i andra som det ofta blir nu.
Användare som läser denna konversation
Guest

Gå till
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

[Main Forum RSS] : RSS

SoClean Theme Created by Jaben Cargman (Tiny Gecko)