logo
Welcome Guest! To enable all features please Logga in or Registrera dig.

Notification

Icon
Error

Themil
#1 Postad : den 12 juni 2006 13:21:00(UTC)
Themil

Rank: Newbie

Registrerade sig: 2006-06-12(UTC)
Meddelanden: 6

Hej jag har hört att Spif och Stokholmsjudoklubb tillsamans ska annordna en tävling för motioner och veteraner den 28 oktober i Spifs Dojo stämmer detta?
Frej
#2 Postad : den 12 juni 2006 16:28:00(UTC)
Frej

Rank: Advanced Member

Registrerade sig: 2008-10-24(UTC)
Meddelanden: 323

Tog bort den ena tråden. Det räcker med en. =)
Ado
#3 Postad : den 13 juni 2006 21:36:00(UTC)
Ado

Rank: Member

Registrerade sig: 2008-11-23(UTC)
Meddelanden: 72

Hej!

Vi i Stockholms Judoklubb har beslutat att vara delaktiga i att arrangera en sådan tävling, tillsammans med SPIF, i deras dojo.

Motionärer och veteraner är den tänkta målgruppen, med klassning som ger lämpligt motstånd genom att man anger tidigare erfarenhet i anmälningen. Det är en avvägning att ju fler uppdelningar man gör efter annat, ju mer får man slå ihop viktklasser istället men jag hoppas att vi ska lösa det så alla efteråt känner att de fått matcher på rätt nivå.

På grund av utrymmesbegränsningar blir det ett tak för antal deltagare, så håll ögonen öppna och skicka in anmälan när ni ser inbjudan. Tyvärr vet jag inte om datum är spikat än, det måste nog kollas med regionell kalendariesamordning och sånt innan jag kan släppa den formella inbjudan.

/Anders Dovervik, <a href="http://www.stockholmsjudoklubb.se/">Stockholms Judoklubb</A>
Lajos
#4 Postad : den 14 juni 2006 17:33:00(UTC)
Lajos

Rank: Newbie

Registrerade sig: 2005-10-31(UTC)
Meddelanden: 443

Hej Ado.

Vi har också en tävling i Ne Waza den 01.oktober där motionärer och veteraner kan tävla. Men det skulle vara bra att man kommer till läger inför tävlingen.
Vi från Västerås Judoskola kommer säkert till tävlingen . Har några vuxna och vuxna motionärer som skulle gärna ställa upp på tävlingen.
Rob
#5 Postad : den 26 juli 2006 14:26:00(UTC)
Rob

Rank: Advanced Member

Registrerade sig: 2005-05-19(UTC)
Meddelanden: 122

Som ni kanske/kanske inte sett så ligger inbjudan nu ute på
www.stockholmsjudo.org
och www.spifjudo.se

OBS! begränsat antal deltagare! Hoppas detta blir en trend som sprider sig med Motionärstävlingar.

Rob
Användare som läser denna konversation
Guest
Gå till  
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.