|
|
 Rank: Advanced Member
Registrerade sig: 11/24/2008 Meddelanden: 314 Område: Stockholm
|
Här med så börjar jag med att sätta en blöt snöboll i pannan på Alberth.....................
|
|
Registrerade sig: 11/24/2008 Meddelanden: 94 Område: Stockholm
|
Ha!!! Här kommer en rakt ifrån sidan i tinningen på judosnubben!!! mohahahahahahaha
|
|
|
[tomas.r wrote:]Ha!!! Här kommer en rakt ifrån sidan i tinningen på judosnubben!!! mohahahahahahaha Jag gör en av mina snabba Juno no kata moves.........och mular Tomas
|
|
Rank: Member
Registrerade sig: 11/25/2008 Meddelanden: 23
|
[Judosnubben wrote:]Här med så börjar jag med att sätta en blöt snöboll i pannan på Alberth..................... Jag svarar med en isboll på judosnubben och.... missar!? Borde vara en fysisk omöjlighet!!! Här får du snö i kallan!!! Smaka på den du!
|
|
|
hm..................hurru Abbe..käka inte gul snö!!
|
|
|
[Judosnubben wrote:]hm..................hurru Abbe..käka inte gul snö!! Undrade just hur du fick till en blöt snöboll i minusgrader...! Kan jag inte träffa på vanligt sätt får jag väl lägga snöbollen på marken och kasta dig på den!
|
|
|
Bara för att du avslöjade hur jag tillverkade denna så behöver du väl inte käka upp den?!
|
|
Registrerade sig: 11/20/2008 Meddelanden: 242
|
Rullar ihop en massa bollar av iskall norrlandssnö och kastar dom söderut på måfå.
|
|
|
Akta som inte Tomas tjyvstartar scooterna och sticker iväg...din allså
|
|
Registrerade sig: 11/24/2008 Meddelanden: 169 Område: Västerljung
|
Tack vara min stora starka väl tränade och högst atletiska kropp så bakar jag ihop en gigantisk snöboll full av is slask och smågrus och dränker härmed hela judo sverige. Mohahahahahahahaaaaa....... I´m EVIL!!!
MVH/Anders
|
|
|
kastar en isboll i nacken på Alberth
|
|
|
...spindelkänslan varnade givetvis innan den träffade, men ändå - är det verkligen mig du är arg på?  Är det möjligtvis för att jag inte orkade chatta HELA natten sist? Anfall bakifrån i sann bushidoanda.  I vilket kapitel skriver Musashi om det nu igen? Fast du insåg väl att "titta citronsorbet!" inte skulle funka en gång till... Rullar ihop gurgelsnö till en mosig boll och lobbar den i famnen på judosnubben. Tar sedan betäckning bakom Tomas och ropar på snöbollsmoderatorn.
|
|
|
[abbe wrote:]...spindelkänslan varnade givetvis innan den träffade, men ändå - är det verkligen mig du är arg på?  Är det möjligtvis för att jag inte orkade chatta HELA natten sist? Anfall bakifrån i sann bushidoanda.  I vilket kapitel skriver Musashi om det nu igen? Fast du insåg väl att "titta citronsorbet!" inte skulle funka en gång till... Rullar ihop gurgelsnö till en mosig boll och lobbar den i famnen på judosnubben. Tar sedan betäckning bakom Tomas och ropar på snöbollsmoderatorn. Alla kan höra dig skrika men ingen kan hjälpa dig!!!! MOOOHA HA HA HA HA H AHA
|
|
Registrerade sig: 11/24/2008 Meddelanden: 94 Område: Stockholm
|
Ajajajajaajjjjjj Letar förtvivlat efter någon snö... men här finns ingen.... Skrapar frosten från frysfacket o försöker forma till en boll.. Ger upp försöket, häller allt i en liten plastpåse som nu e på väg mot Judosnubbens vänsterflank..... Jihaaaaa.....
|
|
|
nu skall du ha kast din lilla rackare!!!
|
|
|
Guest |