Hej!
Jag undrar om det är någon som råkar ha en Navman navigator med den programvara som krävs för att lägga in egna points of interests? Skulle du i så fall vara intresserad av att göra tester med en fil för att hjälpa mig att få till rätt format på filen?
Bakgrund:
På
http://linkopingjudo.org/index.php?option=com_content&view=article&id=156&Itemid=106 kan man ladda hem POI-filer till Garmin och TomTom, med hjälp av dessa filer kan man t ex lätt och snabbt hitta till närmaste judoklubb.
Jag började arbetet med att lägga till stöd även för Navman-navigatorer, men jag har ingen sådan navigator själv. I ett par andra forum har jag efterlyst testare, men det har varit klent med respons. Efter att jag börjat söka efter testare har jag förstått att Navman kräver att man köper till en extra programvara för att man skall kunna ladda in egna intressepunkter i navigatorn, därmed är det ganska få Navman-ägare som kan lägga in egna intressepunkter. Nu gör jag ett försök även i detta forum i hopp om att hitta någon frivillig testare.
m v h Henrik